• وبلاگ : عمومي
  • يادداشت : اوقات شرعي ناغان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    برادران و خواهران مسلمان در ايران و سراسر جهان!
    لازم ميدانم اين چند نکته را به همه متذکر گردم:
    اولاً: اين حادثه و حوادث پيش از آن به روشني نشان ميدهد که آنچه امروز آماج حمله ي نظام استکبار جهاني است، اصل اسلام عزيز و قرآن مجيد است؛ صراحتِ مستکبران در دشمني با جمهوري اسلامي ناشي از صراحت ايران اسلامي در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و ديگر مسلمانان، دروغي بزرگ و فريبي شيطاني است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پايبند است و هر آنچه نشانه ي مسلماني است دشمن اند.
    ثانياً: اين سلسله ي کينه توزيها با اسلام و مسلمين، ناشي از آن است که از چند دهه پيش تاکنون نور اسلام از هميشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتي در غرب از هميشه بيشتر شده است. ناشي از آن است که اُمت اسلام از هميشه بيدارتر شده و ملتهاي مسلمان اراده کرده اند زنجيرهاي دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه ي اهانت به قرآن و پيامبر عظيم الشأن صلي اله عليه و آله، با همه ي تلخي، در دل خود حامل بشارتي بزرگ است. خورشيد پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
    ثالثاً: همه بايد بدانيم که حادثه ي اخير ربطي به کليسا و مسيحيت ندارد و حرکات عروسکي چند کشيش ابله و مزدور را نبايد به پاي مسيحيان و مردان ديني آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهي در مورد مقدسات اديان ديگر دست نخواهيم زد. نزاع ميان مسلمان و مسيحي در سطح عمومي، خواسته ي دشمنان و طراحان اين نمايش ديوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ي مقابل آن قرار دارد.
    و رابعاً: طرف مطالبه ي همه ي مسلمانان، امروز دولت آمريکا و سياستمدارن آنند. آنها اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عوامل اصلي اين جنايت بزرگ و بازيگران ميداني آن را که دل يک و نيم ميليارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئي شايسته به مجازات برسانند.
    و السلام علي عباد اله الصالحين
    سيّدعلي خامنه اي
    22/شهريور/1389